Preskoči na glavni sadržaj

Gillette & Olay britvice


Odustala sam od voska, šećera, krema i ne znam čega još. Prvo mi je danguba ići u salon, čekati, pa još to traje sat vremena .... Onda, efekt, recimo ok je 10 dana do 2 tjedna, ali jako ovisi tko je radio depilaciju - prava kozmetičarka ili netko priučen. Od onih manje stručnih uvijek imam hrpe uraslih dlaka. Onda sam to probala neko vrijeme sama, pa je to u mojoj radinosti trajalo cijelo popodne. I onda mi je doslovno puko' film. Kupila britvice i sad mi je život puno lakši. Probala sam samo Gillette, mislim da su najskuplje i najkvalitetnije. A ovo je njihova zadnja divota (imala sam prije i Venus i Breeze).

Posebnost ovih je dodatak iznad i ispod britvice. Iznad je gel za brijanje, pa 5 britvica i ispod je balzam. Ukratko, sve što treba za brijanje je na njima. Zbog ovih dodataka moraju se korisiti samo na mokro, a ja to uvijek napravim dok se tuširam, par poteza i noge su opet glatke. Sviđa mi se što poslije nema crvenila, nema uraslih dlaka nego mi je koža isti čak dok brijem dlačice umirena.



Istina je da je brijanje potrebno puno češće nego čupanje voskom, ali ovo mi je puno jednostavnije, a pogotovo dok sam na putu.

Mana je cijena - 4 brtivice koštaju oko 150 kn, a 2 oko 70 kn. Primjetila sam da su DM-u jeftinije nego u Bipi, a jedna mi traje oko mjesec dana, tada je već ovo sve pri kraju (balzam i gel) pa zamjenim sa novom.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare