Preskoči na glavni sadržaj

Nivea peel off maska


S ovim maskama u vrećicama imam love-hate odnos. Volim ono što je unutra, ali ne volim ambalažu. Ne sviđa mi se kako moram cijediti masku iz vrećice pa se sva zamažem i najmanje dospije na moje lice, a najviše bacim.

Peel off maske ne koristim često jer s njima treba paziti kako se suši, ravnomjerno ju nanesti i sl, znate već. Više volim one koje stoje na licu dok se ne upiju sasvim, s njima nema posla, a sa peel off se naradim.

Prvo ide nanošenje, sve treba nanesti dosta precizno. Onda ide sušenje. E tu sad skačem svakih par minuta do ogledala da vidim gdje se suši, gdje je predebelo ... 

Onda dolazimo do skidanja, tamo gdje sam je stavila manje već je suha i zateže, a tamo gdje sam stavila puno tamo se nije osušila. Ono što je suho je već za skidanje, a ono mokro ostane na licu i sve ostalo pukne dok krenem odljepljivati masku s lica. Bit će da je ovo stvar tehnike, ali meni je ovo prezamorno.



Istina je da peel off maska skine sa lica sve što ne treba biti na njemu, ali s tim ima posla. Više mi se sviđa ideja onih pilinga koji se nanesu na lice i stoje 1 minutu bz guljena po licu.

Primjedbe

  1. Bap ču da probam ovu masku, koristila sam nekoliko njihovih maski, sećam se da mi je najviše prijala ona sa medom. Meni su skroz simpatične, jel mogu često da menjam kad mi dođe, bez da mi dugo stoji otvorena ambalaža i da gomilam :)

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu