Preskoči na glavni sadržaj

Matrix ulje za kosu

Mislim da je najbitnije da kažem da je ovo najbolje ulje za kosu koje sam imala! Matrix mi je do sada bio sasvim nepoznat brend, znala sam da postoji, ali nekako se nikad ne bih odlučila da kupim nešto na čemu piše Matrix. Ne znam zašto, da li je stvar u tome što svaki plakat u gradu ne vrišti Matrix ili nešto treće, neznam.

Ono što znam je da pazim kako koristim ovo ulje. Ne želim izgubiti niti jednu jedinu kap. Ulje mi se sviđa jer je gusto, a odlično se razmaže po kosi. Opet gusto je, ali se odlično upije i nahrani kosu.

Ulje koristim stalno - na mokroj kosi, na suhoj, prije feniranja, svaki dan da mi kosa bude još ljepša, pa i prije pranja kao masku ... I sad ispada da stalno koristim ovo ulje! Što ću kad mi se sviđa.

Miris ulja je jako ugodan, ostavlja baš onako skup dojam. To je ono što volim kod profesionalnih proizvoda jer imaju taj neki skupi miris koji jeftiniji brendovi nemaju.



Ambalaža je plastična bočica sa pumpicom. Ulje dolazi u varijanti od 125 ml i svaki dan koristim bar jednu pumpicu.

Prije sam koristila još i Matrix regenerator i mogu reći da su proizvodi zajedno odlični, kao i sami za sebe.

*PR uzorak

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare