Preskoči na glavni sadržaj

Nivea piling


Dugo već nisam imala Nivea piling, zapela sam još u dobu one bijele tubice Nivea pilinga, jako davno.

Ono što mi se svidjelo je što ovaj piling mogu koristiti svaki dan! 


Sviđa mi se i novi dizajn, malo je moderniji, nije više ona klasika Nivea, nego brend koji koriste žene koje imaju stila. Tako ja vidim ovu tubicu.


Gel je namjenjen masnoj koži, koju treba svaki dan čistiti kako se pore ne bi zatvorile. Moja koža je nešto slično, ako ju nekoliko dana ne očistim pravo, onda zna biti problema.


Piling nekad nanosim na mokru, a nekad na suhu kožu. Sviđa mi se što s ovim pilingom mogu temeljito očistiti lice. Najbolji dio mi je što skine svu mrtvu kožu i nakon toga imam meku kožu i nemam ostataka kože na nosu ili čelu.


Piling je proziran sa plavim zrncima. Piling se lagano pjeni, ne previše, nego baš taman po mojoj mjeri. Plava zrnca utisem u kožu i sve iz njih se rastvori u kožu.

Uglavnom, piling koji me je oduševio i ostaje u mojoj stalnoj postavi.

*PR uzorak

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu