Preskoči na glavni sadržaj

Shopping



Današnji post su proizvodi koji su mi na listi, ali ih uvijek ne kupim zbog nečeg drugog ...
Donosim detaljan popis što želim već dugo, ali nikako da kupim jer uvijek primjetim nešto drugo ili se pojavi nešto novo.

Dior balzam za usne - toliko čitam o njemu, svi ga hvale, ali ja uvijek padnem na pravi ruž.


Dior Lip Plumper - ista stvar, uvijek padnem na Chanel Glossimer, nadam se da konačno budem pala na Dior.

Dior Forever - imala sam ga već, bio je odličan, ali nikako da mu se vratim :-(


Dior It Lash - ime zvuči super, pa me zanima kakva je maskara.


Dior Nude Air - zanima me kakav je ovaj puder u prahu jer svi Nude puderi su mi do sada bili super.


Chanel Perfection Lumiere Velvet - zgodna bočica, a ako je nova generacija Perfection Lumiere onda je odličan.

Chanel Perfection Lumiere - imala i želim ga opet, super puder koji super izgleda na licu.


Givenchy Photo Perfexion Light - imala sam obični, ali light mi je zanimljiv zbog spužvice.

Givenchy Noir Couture - jedna od najboljih maskara. Imala i želim opet velike trepavice.

Givenchy Prisme Libre - jako me zanima kakva je nova generacija ovih pudera, imala sam stari, nijansa Sweet Beige.

Givenchy Prisme - a i to me zanima, nikad još nisam kupila, a sviđa mi se to što puder ima 4 nijanse u jednom.


Givenchy Eclat Matissime - isto čitala da je dobar puder, ali ima nešto u toj crnoj amabalaži. :-)

Lancome maskare - prava remek djela u bočicama, a i sjećam se jedne Hyponse koju sam imala prije da je bila jako dugotrajna.



Lancome La Base Pro - isto čitala da je odlična baza, pa možda ju konačno i kupim.

Lancome puderi - uvijek daju taj neki poseban izgleda kože na licu, jedno vrijeme sam mogla pogoditi kad bi mi prijateljice imale Lancome puder ili nekoji drugi.



Lancome Gloss in Love - opet je kriv Chanel!


Clarins Everlasting - čitala hrpe pohvala, ali nikad na mojoj koži.

Armani - što reći, konačno su i u Hrvatskoj, ali opet mene Chanel zaveo.


La Prairie - i još dobijete uz njega malu posudicu za u torbu, ali valjda ja više volim nositi 30g Chanela svaki dan.


Nars baza za sjenilo - cijela Amerika ga hvali, ali meni valjda ni to nije dovoljno da konačno kupim.

Uvijek za trepavice - tog me strah, neću još kupovati.

Sisley - možda i moja najveća make up ljubav, ali Chanel ima bolje reklame i uvijek padnem na ime Chanel.



Mislim da sam jasno i glasno okrivila da je Chanel kriv što većinu ovih stvari nikako da kupim jer uvijek zapnem za Chanel. Sviđa mi se Chanel logo i volim gledati u Chanel.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Balea Q10 flasteri za podočnjake

L'oreal Elseve krema za kosu