Preskoči na glavni sadržaj

Matrix Color obsessed


Da, eto šampona i regeneratora za nas koji smo opsjednuti sa bojom kose.

Šampon - uvijek sam imala mišljenje da ne treba uložiti u dobar šampon jer ga se ispere, baci, nije to nešto što koristi. I onda nakon šampona poput ovog, ode moje mišljenje - k vragu! Ovaj šampon jako lijepo očisti vlasište i kosu, ne rade to svi šamponi. Sljedeće - njega je poprilična, kosa je mekana i dobra na opip. A ono najbitnije - danima poslije se kosa ne masti, uopće! To je dio koji ni sama nisam mogla vjerovati. Zato sam radile pokuse - sa drugim šamponima mi se kosa masti, sa Matriom ne!

Regenerator - nastavak odlične njege. Zagladi kosu do kraja, olakšava češljanje, a kosa izgleda bajno!

Ovo je zadnji od 3 proizvoda koja sam isprobala in Matrixa, i definitivno nije zadnji.
Sviđa mi se Matrix jako dobro njeguje kosu i mislim da se vidi ogromna razlika kad se koriste lošiji proizvodi ili oni ipak kvalitetniji.

Mislim da se vidi poprilična razlika u zdravlju moje kose prije nego što sam počela koristiti Matrix i sad kad ga redovno koristim.

Definitivno sam znatiželjna da vidim što sve Matrix ima u ponudi jer moja kosa traži njegu - plava je i dugačka, a volim da bude uvijek isfenirana, ponekad ju peglam, ponekad uvijema na figaro, ali ju bojim uvijek.

* PR uzorak




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare