Preskoči na glavni sadržaj

Olaplex


Kad sam pred 2 tjedna bila na bojenju kose, vidim natpis OLAPLEX na vratima i nisam ništa pitala što je to sve dok mi frizerka nije usput kazala da je to stavila.

I onda počinje cijela moja priča ...

No 1 - se stavlja u boja kako bi s dobila bolja boja

No 2 - je tretman nakon što mi je obojala kosu i stajalo je na mokroj kosi kao što smo pred godinu dana svi išli na Fibercuetic i sl.

Ali No 3 je ono o čemu Vam danas pišem jer sam si ga uzela za doma.

No 3 je zamišljen da ga koristimo doma, da samo malo popravimo štetu na kosi.

Nanosi se na mokru kosu, prije pranja kosa i potrebno je da odstoji barem 10 minuta, što dulje to bolje za kosu. Na moju dugu plavu kosu nanosim malo toga, za veličinu kovanice od 5 kn i dosta je za cijelu kosu.

Nakon što pola dana hodam s tim idem na pranje kose koje radim kao da je sve normalno.

Ono što primjećujem od Olaplexa je da je kosa puno mekanija na dodir, a i izgled. Kosu sušim uvijek fenom, a ponekad ispočetka samo ostavim da se malo posuši na zraku.

Dok sam sušila kosu primijetila sam već da mi kosa nije onako suha kao prije. Kad je bila suha nije izgledala tako katastrofalno suha i spaljena već puno bolje.

Čitala sam što Olaplex radi, koji mu je kemijski sastav i sl, ali ono šta ja vidim je da je ovo puno bolje od svih čudotvornih maski, ulja, keratina i sl.

Ovo je najbolje do sada za oporavak kose, a imam dosta materijala za oporavak.

Puno mi je lakše fenirati kosu za četkom i definitivno kosa izgleda puno bolje.

Sljedeći put kod frizera ću malo bolje ispitati o No 1 i No 2, ali No 3 je za mene za sada svetinja. 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Balea Q10 flasteri za podočnjake

L'oreal Elseve krema za kosu