Preskoči na glavni sadržaj

Olival micelarna otopina


Otkad su se pojavile micelarne otopine osjećam se kao da sam zakoračila u novo stoljeće. Sad se sama sebi smijem da načine kako sam prije skidala šminku - mlijeko za lice, pa posebno sredstvo za oči ... ah, komplicirano je to bilo.

A sada - jedna bočica i sva šminka ode dolje.

Micelarna otopina sa uljem smilja je lagana i efikasna. Kad se nema puno reći, to znači da sve ide odlično. Postupak je da namočim vatu, držim par sekundi na očima i sve je otišlo - maskara, sjenilo, tuš, olovka, korektor sve. Druge dvije vate čiste lice i vrat i gotovo. 

Konačno čišćenje lica više nije ritual koji traje i nikako da bude gotov.

Sa micelarnom otopinom je čišćenje sve šminke brz i lak posao.

Sviđa mi se kako lice ostaje odlično čisto, a opet mekano. Miris je lagan i ugodan. Nikad nisam imala problema da su me pekle oči, bile crvene ili da je došlo do iritacija. Koža mi izgleda čisto i zdravo, ništa nisam uočila negativno.

Mali tip je da volim s otopinom očistiti i dekolte da bude još blistaviji.

*PR uzorak


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Balea Q10 flasteri za podočnjake

L'oreal Elseve krema za kosu