Preskoči na glavni sadržaj

Nuxe iznenađenje



Jednog dana je zazvonio mobitel, zove me ekipa iz Nuxa da već dugo nisam dobila njihove testere i kakva mi je koža sada pa da mi pošalju! :-) To je zbilja uljepšalo dan.

Idemo redom ...

Suho ulje - mislim da sad i napišem da mi se nije svidjelo nitko ne bi vjerovao, Tester je bilo obično, bez zlatnih šljokica, radi sve isto kao i tegla tog ulja koja uvijek stoji u mojoj kupaonici. Koža je meka, blista, a nije masna. Odlično i za tijelo, pogotovo u ovo vrijeme kad je koža u teškoj komi.

Krema za ruke - mmmm, tako meke ruke, kao nakon pola sata u parafinu, samo sada nakon par kapi iz tube.

Creme fraiche serum - to je proizvod koji nikako da probam, i evo sad se posrećilo. Miris odličan, lagan, lijepo se upija i jako lijepo hidratizira. Koristila sam ga samog, bez kreme, ulja i bilo koje druge kreme. Učinio mi se jako efikasan i definitivno idem po cijelu verziju.

Nirvanesque bogata krema za lice - isto krema koju nišanim s obzirom da imam 28 godina. Jako lijep miris, jako lijepo zagladi opusti kožu, čelo mi ne izgleda izborano i suho. Isto nešto što ću nabaviti u cijeloj verziji.

Nirvanesque krema za oko očiju - totalno pogođena. Sada koristim Eucerin Volume Filler i ova krema je bila sljedeća na redu za isprobati, ali sada je definitivno to krema koju želim. Popunila je one male sitne bore i linije, nisam bila natečena, a blago breskvasta boja je jako oživila podočnjake.

Bio Beaute BB krema - odlična je, možda čak i nešto što mi se najviše od svega ovog svidjela. Gusta savršena, nijansa odlična, pokrivanje bolje nego kod dosta pudera, postojanost isto bolja nego kod većine pudera. Sad koristim Vichy puder i čim budem pri kraju napadam na ovu BB kremu. Lagana je, ali je jako efikasna. Lice mi je bilo meko, tako lijepe nijanse, izgledalo je kao da sam bila na svježem zraku. Ukratko, ova BB krema je nešto najbliže što sam probala da daje isti efekt kao Sisley Phyto Teint.




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu