Preskoči na glavni sadržaj

Hippy Garden


Prvo mi je ovo bilo žao odmotati tjednima, a onda kad sam skupila snage, čulo se opet koja sam ja budala!

Uljni gel za tuširanje i taaako dobro mlijeko za tijelo su mi stajali dok sam ja hodala po svijetu i tražila nešto dobro. A dobro, svaka škola košta.

Gel je uljni, a to su mi najdraži jer su jako dobro za kožu. Odnosno, dobri su za lijene ljude jer dosta toga od njege odradiš dok se tuširaš, pa možeš ipak malo dulje spavati. Gel njeguje kože, očisti ju, još ju dobro namiriši i gdje ćeš bolje.

Mlijeko za tijelo, pak s druge strane, to sve još napravi boljim. Već meka koža bude još mekanija i još više mirišljava.

Sviđa mi se što se Hippy Garden ubacio u suradnju sa DM-om, i drago mi je da ide još proizvoda.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare