Preskoči na glavni sadržaj

Vichy Normaderm BB krema


Otkako su postale hit, BB kreme su mi za svaki dan, a puderi samo za ekstra prilike. BB kreme su lakše teksture, lakše ih je nanijeti, puno lakše je našminkati se njima kad sam u gužvi i lice jako lijepo izgleda. BB kreme su jedan od onih proizvoda s kojim se ne trudim previše, a izgledam kao da sam se trudila.

Normaderm BB sam isprobala u light nijansi i odlično mi pristaje. Ne volim kad izgledam previše blijedo, ali ipak ne volim kad mi je lice tamnije od ostatka kože, to mi nije ok nikako. 

Od ove BB kreme sam mat i imam izgled nježne i jako lijepe kože. Nisam naravno uočila nikakve prištiće, ipak se radi o Normadermu. Kako mi je koža u odličnom stanju u zadnje vrijeme, veoma slabo prekrivanje mi je dovoljno, tako da nemam zamjerke da veoma slabo prekrivanje. Kad je koža lica ok, svaka krema daje dobar izgled licu. 

Tekstura je malo konkretnija nego kod nekih BB krema, ali se još uvijek može jako lijepo nanijeti i razmazati po licu da ne ostaju tragovi ili crte. BB kreme uvijek nanosim prstima, kist mi nekako nije namijenjen njima. 

Sviđa mi se kako mi Normaderm BB izdrži cijeli dan na licu, bez pudera u prahu preko ili nanošenja još kreme kasnije tokom dana. 

I još jedan veliki plus je cink u ovoj BB kremi - on smiruje kožu sklonu aknama.

Sve u svemu, ovo je kremu koju koristim već mjesecima svaki dan, čak i vikendom. Više nemam vikend za dane bez pudera, nego sad mogu svaki dan imati jako lijepu kožu zbog Normaderm BB kreme.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu