Preskoči na glavni sadržaj

Adria gold suho ulje


Kako se većina ulja može koristit na licu, kosi, tijelu i gdje god, ja sam se odlučila da ovo ulje koristim za kosu. Naravno, probala sam ga i na licu. Dobro mi je bilo, ali sam odlučila koristiti ga na kosi jer imam jako puno ulja za lice.

Kosa mi je ubijena u pojam, iskreno. Jako suha, ispucana, svaka 3 tjedna bojam izrast, a svaki 2-3 put još idu i pramenovi, i to jako svijetli. Naravno, nije to sve. Volim peglati kosu, pa nekad još i malo s figarom ju dodatno potpaliti ...

I sad bi svi mislili da sam već napola ćelava ... Nisam, jako ulažem u njegu kose. Olaplex, maske, regeneratori, leave in, serumi i sl.

No ulja, tu uvijek tražim nešto što će nahraniti kosu, a ne biti masno. Ne volim da mi svježe oprana kosa kosa izgleda masno, nego sjajno i nahranjeno, bez kao da nisam oprala kosu tjedan dana.

Suho ulje mi se pokazao kao odličan izbor - kosa ne izgleda masno, nego njegovano. Ne upropasti mi izgled kose, tj. kad se isfeniram i kosa je ravna, pa nanesem ulje, to nanošenje ulja ne upropasti kako je kosa savršeno ravna.

Isto tako, ako se odlučim za kovrčavu kosu, opet je sve ok. 

Mislim da sam sa ovim ulje baš pogodila. Baš je ono što sam htjela. Koliko god da ga stavim, kosa izgleda odlično. Inače, ulje uvijek prvo protrljam u dlanovima, a onda tek na kosu, to mi je i trik da ulje nanesem ravnomjernu na cijelu kosu.

Jedino što bih voljela je da je ulje u ambalaži na raspršivanje, tako da ne moram nauljiti ruke svaki put kad njegujem kosu.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare