Preskoči na glavni sadržaj

Eucerin Volume Filler noćna krema


Ovo je bio ulov i pol. Kad je Eucerin imao akciju po cijeni jedne kreme sam ulovila dnevnu kremu 50 ml, noćnu 20 ml i za oko očiju 15 ml. To je zbilja više nego odlično. 


Amabalaža je zbilja noćna, kad se usporedi sa dnevnom. Dnevna krema je u svijetloj amabalaži, dok noćna ima ovaj sivo plavi, noćni ton. Dobra fora. Ambalaža je inače čvrsta, pogodna je za putovanja. Najbitnije, jako je čvrsta. Ispala mi je jako puno puta i još se nije razbila. :-)

Tekstura kreme je malo jača nego od dnevne, naravno. Krema koju ja imam je za normalnu kožu, tako da nije previše masna, nego baš taman, ni previše ni premalo masna, a isto tako ni previše ni premo hidratantna. Jako lijepo navlaži i nahrani kožu pa me ništa ne zateže na čelu ili oko usana, znate one divne bore od smijanja.

Često s rukama potegnem još i preko vrata. To je dio kože koji mnogi često zaborave, no jednako je bitan kao i lice i možda još više pokazuje kako se brinemo o svojoj koži.

Kremu koristim svaku večer, a ponekad i preko dana kad nisam našminkana da malo oživim svoju kožu. 

Uglavnom, krema je odlična. Trenutno je sve što imam za njegu lica od Eucerina i jako mi se sviđa Eucerin. Kreme su jako kvalitetne i jako dobre za kožu. Primjećujem čak i da mi lice nije sklono crvenilu kao prije, jer sad ipak ispravnije njegujem kožu. S obzirom da sam dogurala do prvih bora, mislim da je ova krema i općenito Volume Filler linija odlična za očuvanje dobre kože.

Definitivno ću pratiti kada Eucerin ima popuste i promocije i opskrbiti se Volume Filler kremama. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu