Preskoči na glavni sadržaj

La Roche Posay Toleriane Teint


La Roche Posayu uvijek vjerujem, uvijek je kako i obećaju, tako i sa ovim puderom.

Kažu da je hidratantan, što mi je odlično. Nije puder koji izgleda suho, nego ostavlja izgled zdrave kože, što je kod mene jako velik plus.

Nijansa 35 koju ja imam je dosta tamna, ali je jako prilagodljiva. Sviđa mi se što ovaj puder nikad ne moram nanositi u debelom sloju, tek jedan sloj i lice izgleda zdravo.

Što se tiče postojanosti, preko njega nanesem nešto što ni ne bih nazvala sloj pudera u prahu, jer koristim četku koju jednom u nekoliko dana umočim u Chanel Poudre Universelle Libre. Postojanost LRP pudera mi je zadovoljavajuća, tokom cijelog dana mogu računati na njega.

Naravno, nikad nisam primjetila prištiće od ovog pudera, a niti ih očekujem s obzirom o marki LRP.

Ambalaža mi je također odlična, uska tuba, pogodna za torbu, pogodna za kuću, a poklopac je siguran i ništa neće ispasti i zaprljati torbu ili da se osuši i oksidira.

Nijansa 35 je odlična za ovaj ljetni period, no vrlo često ga koristim i preko zime kada želim izgledati ne-blijedo. Nijansa 35 se jako lijepo stopi i sa svijetlom kožom preko zime i sa kožom u ovo doba, nema onih ružnih prijelaza.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare