Preskoči na glavni sadržaj

Pripreme za posebne prilike - koža tijela



Evo nas, došli do smo po pripreme kože tijela.

Piling tijela
Prvo i osnovno, piling. Za ovaj post sam odabrala Avon piling, to svaki piling za tijelo napravi isto - očisti kožu od otpada i ljuskica. Uvijek su mi dobri i gelovi za tuširanje koji sadrže zrnca pa piling odradim usput, bez nekih posebnih namjera. A za ekstra prilike ipak ide piling. Sjećam se da je Afrodita imala gel za tušranje sa zrncima (bio je u zelenoj bočici), a sad koristim Biobaza gel za tuširanje.

Celulit :-(
Malo je to toga što djeluje protiv celulita. Najdjelotvornije je zdrav život - dobra prehrana, tjelovježba i puno vode. Uz to još Nikel ulja i noge i guza izgledaju odlično. :-) Znam da većina nas neće ići na tulum u haljini iz koje se vidi guza, ali zašto ne iskoristiti dobre proizvode. Nikel ulja nanosim na područje od koljena do pupka, s obje strane tijela i nekako su mi ovo ulja kojima se svake godine vraćam. Sviđa mi se kako su efikasni, odličan miris i jako dobro njeguju kožu.







Dlačice i depilacija
Bezbroj je načina, ali svi holivudski eksperti savjetuju brijanje jer se time dlake uklone najbrže i koža ostane meka, tj. britvica skine sve s nje i kažu da nema boljeg pilinga od britvica. Kad smo kod britvica, meni su najdraž Gillette i Olay jer su namjenjene jako osjetljivoj koži, imaju dva jastuka - gornji je pjena, a donji balzam. Brijanje je rješenje za nekih 2 do 3 dana, brzo je, no nije više ni najjeftinija varijanta jer pakiranje ovih britvica stoji 120 kn za 4 kom. Plus je što je bezbolno i jako brzo. 




Trendi način je šećerna pasta. Probala sam i odustala. Traje sto godina, bilo sama ili u salonu. Dok se pasta ugrije među rukama to je dosta za dva normalna poteza, pa se onda pregrije pa ju je teško nanijeti. Efekt je isti kao i sa voskom, ali malo manje boli. Iako mene ni vosak nije pretjerano bolio. Nekako su mi svi ti salonski načini odstanjivanja dlačica dosadili - previše vremena, a i ostaje upitno pitanje higijene. 

U zadnjih nekoliko godina sam vjerna britvicama i imam najmanje problema sa uraslim dlakama. Iako, reklama sa šećernu pastu koja je na TV-u u zadnjih nekoliko dana jer odlična.


Malo umjetne boje koja djeluje prirodno
Probala sam već masu sličnih i Dove je jedini od kojeg se ne ugušim. Ne volim prave kreme za samotamnjenje jer s njima treba jako paziti, dok ove varijante sa mlijekom za tijelo su jednostavne. Jedno do dva nanošenja za tek malo boje, da nisam bijela. A onda svakih 3 - 4 dana da se boja održi.
  


Naišla sam na jedan jako zanimljiv proizvod koji još nisam probala, no na jesen je moj - St. Tropez - proizvod koji se nanosi dok se tušira. Ideja zvuči zanimljivo, a i pročitala sam dosta pozitivnih recenzija, tako da u 8/9 mjesecu kupujem.

Ovo je moja priprema kože tijela, a sljedeći post je priprema kose - Olaplex, ulja, bojenje, pramenovi, figaro, fen i ostali proizvodi za njegu.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare