Preskoči na glavni sadržaj

Pripreme za posebne prilike - predpriprema


Dragi moji, donosim seriju postova naziva priprema za specijalne prilike. Bit će to teme od pripreme tijela, kose, noktiju, tena i naravno make up.

Krenimo redom - pozvani ste za mjesec dana na svadbu, godišnjicu mature, proslavu godišnjice braka i sl, a želite izgledati odlično?

Kroz puno takvih događaja došla sam do vlastite rutine, pa evo mojih savjeta.

Zdrav duh u zdravom tijelu
Iskreno, mjesec dana nije vrijeme u kojem se može napraviti veliko čudo, ali se ipak ponešto može sanirati. Mjesec dana je još sasvim dovoljno da krenete u šetnju pola sata svaku večer, pola sata u teretanu, na tenis, plivanje i sl. Ono što sam primijetila na svojoj koži je da dok sam fizički aktivna koža tijela mi izgleda puno bolje nego u vrijeme dok ne vježbam. Već sam se više puta u to uvjerila i držim se toga.


Prehrana
Voće, povrće, riba - DA, a masno, slano, slatko - NE
Zdrava hrana je ono što je dugoročno korisno, nažalost ako zamjenimo Dorinu sa jabukom ne vidimo to danas, sutra, ali kroz nekoliko tjedana da. Zdrav doručak je za mene glavna i prva stvar u danu. Ako zdravo doručkujem, onda mi je i cijeli dan lakši i imam dovoljno energije.

Naravno, uvijek imam u blizini i neku čokoladicu, nisam baš bezgrešna.

Vitamini
Ne ide baš sve iz hrane, ponekad trebaju i dodaci prehrani. Moji omiljeni su Supradyn. Kad ih pijem imam dojam da sam puno manje umorna, puno više energije imam i nije mi se teško ustati ujutro.


Med i propolis
Svaku jutro moja rutina je žličica meda pomiješana sa par kapi propolisa. Svi hvale med i propolis, liječim se s njim kad sam bolesna, no odlučila sam se da ću svaki dan tako, dok sam zdrava da ostanem zdrava.


Piće
Iskreno, ja uopće ne pijem alkohol, otkrila sam da sam alergična na alkohol, pa ne znam da li je to dobro ili loše ... Mislim da pokoja čašica nikog neće ubiti, ali moje omiljeno piće je voda, cedevita i svježi sok. Puno vode je korisno, imam dojam da ispire tijelo iznutra, to mi dođe kao unutarnje tuširanje.


Losos
To je hrana od koje nisam naišla na bolju i kvalitetniju. Znate tko jede puno lososa - medvjedi i vidite kako imaju finu dlaku? Losos je odličan za kosu i kožu. Isto tako, poboljšava stanje cijelog organizma, a i ljudi koji jedu losos imaju puno bolji ten.

Ovo je moja baza za dobar izgled - teretana, dobra prehrana i voda. Naravno, stres treba smanjiti, samo još uvijek nisam našla način da me neke situacije ne izbace iz takta. 

Sljedeći post je priprema kože tijela - pilinzi, ulja, depilacija, njega i još nekoliko tema.

Nakon toga slijedi njega kose, njega lica i potom make up.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare