Preskoči na glavni sadržaj

Nivea krema i dezić



 Ova velika tegla Nivea kreme je namjenjena cijelom tijelu i isprve sam planirala koristiti ju samo na tijelu. Ali, onda sam probala staviti istu tu kremu na lice i zaključila da ću radije s njom na lice nego na noge.

Naime, krema je jako svilenkasta i jako hidratantna i zbilja mi je šteta njome mazati noge. Krema je iznimno hidratantna pa mi služi odlično za zategnuto čelo.

Nisam uočila neke nove prištiće ili probleme na licu, samo puno hidratacije, puno manje iritacija u vidu crvenila oko usana i po bradi, isto tako i na vratu. Jako mi se sviđa ova krema i imati ću ju uvijek kod sebe. Spremam se na more i definitivno ću ju nositi sa sobom i na plažu da vratim malo vlage koži lica.


Nakon reklame za Vanish, čini mi se bar, kad kažu vjerujte ljubičastom, ja kažem - vjerujte plavom! :-)

Još jedna divota za ovo ljeto je dezić, sprej sa Nivea mirisom. Imam već roll on verziju i drago mi je da nakon dugo vremena imam i sprej. Sviđa mi se kako sam cijeli dan mirna od neugodnih mirisa tokom ovih vrućih dana. Na test of 48 sati ipak nisam išla, prevruće je da se negdje pojavim dok to testiram, ali na zimu budem, onda su uvjeti za ljude oko mene ipak malo povoljniji.


Nivea mi je uvijek bila draga i drago mi je da svako malo Nivea izbaci novi proizvod sa daškom klasike, ali uz vrhunsku kvalitetu. 

Krema dolazi u jako velikom pakiranju i baš je odlična za kožu lica poput moje, koja je eto već u odrasloj dobi postala suha ... često žalim za danima kad sam imala jako masnu kožu, puno je lakše izaći na kraj sa takvom kožom. Suha koža je jako teška za njegu.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare