Preskoči na glavni sadržaj

Avene PhysioLift krema za oko očiju


Već preko mjesec dana se mažem s ovom kremom uvečer jer je baš krema, nije masna, nego hranjiva. Utegne sve što se treba utegnuti oko očiju. No, ima još jedno divno djelovanje. Recimo, kad u krevet odem mrtva umorna da jedva gledam od toga kako mi je već sve natečeno oko očiju, onda ujutro imam vidljive bore od natečenosti. Ali više s tim nema problema jer PhysioLift to sredi da se ne vide bore.

Boja kreme je lagano žuta, pa mi izgleda kao da i malo maskira podočnjake, no tekstura kreme je savršena. Nakon dugo vremena sam pronašla kremu koja ima baš teksturu kreme, ne gel, ne gel-krema, ne masno i ljepljivo, nego gusta krema koja se upije. I to bez da ostaju tragovi. Sigurna mi je dok  je koristim ujutro, mogu nanijeti i sjenilo i maskaru, ali i olovke. Ono što sam do sada naučila je da nakon mnogih krema to sve nije moguće, pa bih se mučila sa prmerima, pa još stavljala puder u prahu na kapke da se mogu nekako našminkati ... Avene mi je riješio problem što je napravio ovako dobru kremu.

Ambalaža je zakon, malo high tech, onako futurististički, a opet tako klasično za Avene. Što mi se i sviđa kod Avene, prakrično za korištenje od amabalaže do kreme. 

Cijena kreme u on line ljekarnama je 240 kn, što je po meni sasvim ok i opravdano jer radi na borama, natečenosti i popravljam dojam kože oko očiju. Oko cijena krema za oko očiju, svi se uvijek spore jer recimo Nuxe za lice je 200 kn od 50 ml, a za oko očiju je ova Avene 240 kn, a ima samo 15 ml. Osobno mi to ne smeta jer kreme za oko očiju koristim količinski manje, pa mi samim time i dugo traju, obično oko 2 mjeseca, što mi je uvijek ok investicija u dobru kremu. 

Avene nisam dosta dugo koristila jer su neki brendovi malo više zastupljeni u ljekarnama, no šteta. Prvi kozmetički proizvodi iz ljekarne sa kojima sam se susrela su upravo bili Avene jer je moj tadašnji salon koristio baš njih, tako da me Avene proizvodi vraćaju u pubertetske dane, od pred nekih 15 godina. Drago mi je da Avene raste zajedno sa mnom i da mogu kupovati dobru anti age njegu pod imenom Avene.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare