Preskoči na glavni sadržaj

Art Deco baza za sjenilo


Ovo mi je već druga posudica baze. Prvu sam imala davno, pred nekoliko godina i jako dugo sam ju imala, već se ja sva bila osušila. Inače je pakovana u 5 ml, što je zapravo previše. Meni bi bilo ok da je pakovanje od 2 ml, najviše.

Kad je nova baza je meka, svilenkasta i odlična. Ima jako lijepu boju pa ju se može čak koristiti i kao sjenilo. A kada ju se koristi ispod sjenila, onda je to odlično. Od najlošijeg sjenila napravi vrhunsko.

Inače je moj problem natečenost, ali tako da se onaj dio kože ispod obrva prebaci preko kapka i pogađate - skupa s njim i sjenilo. Pred tjedan dana sam nosila Lancome Erika F sjenilo i sve mi se preslikalo. A neku večer sam koristila Eriku F sa bazom - boja je bila puno intenzivnija, sve je blještalo, a preslikavanje je bilo minimalno. Rekla bih - posao obavljen. O postojanosti da se sjenilo nije uvuklo u pregib, da ni ne govorim.



Druga sjenilo situacija je bila u nedjelju ujutro - jako volim Chanel Ombres Perlees paletu, točnije ova dolje. 
Jako volim tu paletu, nijanse su odlične, a sjenilo je postojanije kad se nanosi ovim malim kistićem, no kako su mekana, često se uvuku u pregib ili jednostavno ishlape. Prvo sam nanijela Art Deco bazu, a onda sjenila, i trajala su mi čitav dan. Inače bez baze, mogu izdržati do 3 sata bez popravka, s tim da uvijek nanesem ispod njih puder u prahu. Sada samo bazu i izdrži cijeli dan. Cijeli dan mi se oči sjaje, a sjenila su odlična. Sviđa mi se kako se presijavaju, a sve nijanse idu zajedno odlično. Obično drugu nijansu stavim preko cijelog kapka, prvu u unutarnji kut, treću na sredinu kapka, a zadnje dvije na vanjski rub. To je prvi put da neku paletu koristim cijelu za jedan look.

Zaključak je da je baza jako dobra, bila i prije, a i ostala odlična. Baza je ono s čim sam sigurna da će sjenila i olovke izdržati sve dok ih ne odlučim skinuti sa micelarnom otopinom. 

Art Deco baza ima jako lijepu nijansu, sa malo svjetlucanja, pa ju se može koristiti i kao sjenilo za neke brzinske lookove ili za popraviti boju kapka (ono kad sam natečena, alergije, prehlada i sl). Dolazim na ideju da ju probam koristiti ponekad i kao korektor na nekim mjestima.

Cijena baze je ista cijelo ovo vrijeme, cca 50-ak kn, a iskreno dala bih za nju i 500. Art Deco mi je odličan, a kako često opet idem u Muller, već vidim da ću kupiti HD puder, iluminator ....

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu