Preskoči na glavni sadržaj

Nivea pjena za kosu




Kako je došla jesen, više nema prevelike šanse za sušenje kose na zraku i da se same naprave one prirodne lokne po cijeloj dužini kose. Ili još bolje, da odem kao u sred ljeta, spavati sa polu suhom kosom i onda se dogodi čudo - probudim se sva kovrčava, ali od korijena kose do vrha. Kako sam razmišljala zašto je to tako, došla sam do zaključka je to tako jer mi dok spavam kosa ne visi, za razliku od sušenja dok sjedim ili stojim. I dok sjedim ili stojim kosa pada dolje i ne nakovrčava se baš svugdje, dok ležim to se dogodi.

Za sve ostale mjesece dok temperature ne dopuštaju da radim "noćno kovrčanje" kose, koristim mnoge preparate da to uspijem. Jedan od njih je pjena za kosu. Jedno vrijeme sam pjenu koristila često, pa prestala i od ljeta je pjena opet kod mene "glavna". 

Pjenu nanesem na cijelu dužinu kose i nakovrčam kosu, ali na mnoge načine. Nekad ju samo gužvam rukama, nekad u pletenicu, a nekad napravim "puževu kućicu" od kose.

Kako god da napravim, uvijek na neki način dobijem kovrče i slapove kose koji se isprepliću i presijavaju. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare