Preskoči na glavni sadržaj

Biotherm Aqua Gelee Ultra Fresh Body Replenisher

Biotherm mi je postao No1 brend za njegu, sve što sam probala mi je odlično (Aquasource kreme i oba seruma, Skin Best kreme i Liquid Glow ulje itd.). A sada sam probala i gel za tijelo.

I opet ide jedna moja "pametna" - uvijek mi je bilo šteta dati više novaca od 20 - 30 kn za mlijeko, kremu ili losion za tijelo jer sigurno nisu ništa bolji skuplji i sl, a i ipak ne vidi se ako se noge namaže skupom kremom kao dok na lice staviš skupu ili jeftinu kremu. I eto, opet sam sama sebe potukla. Srećom da imam dosta zabluda o kozmetici (naravno, još ja dosta toga imam nakrivo nasađeno u svojoj glavi), pa imam i prilike raditi na tome i otkrivati odlične proizvode. No idemo redom.

Ambalaža je odlična za putovanje, čvrsta, ne lomi se ni kod pada na pločice i sl. A općeniti dojam kad vidim ambalažu je da je nešto jako hidratantno, nije plavo, nego tirkizno, kao tirkizno more na tropskim otocima.



Kad nanesem ovaj gel na noge ili ruke, baš i imam dojam da sam ih uronila u more u tropskom raju. Ovo je najhidratantnija hidratantna njega za tijelo koju sam probala. Nije masna uopće, upija se odlično, ali hidratizira baš savršeno.


Tekstura je odlična, sjetite se natpisa, Ultra fresh. Zbilja je freš, sviđa mi se to dok je toplije, ali sad mi je ipak hladno. Budući da gel jako fino hladi i baš je mokar, hladan, odlučila sam da ću ono što mi je ostalo koristiti na proljeće i ljeto jer mi je sad zima od njega. Zvuči smiješno, no ovo je idealni gel za vruće ljetne dane i večeri. Ovaj gel mi se čini kao odličan za kožu poslije sunčanja.


I još jedan pogled na meku, vodenu, gelastu teksturu odličnog gela za tijelo. Tako je evo jedna tegla gela za tijelo promijenila sva moja čudna uvjerenja i tražim zimsku verziju ovog gela jer sam jako zadovoljna njegom koju pruža i da, ipak se vidi razlika između skupe i jeftine kreme kad se koristi i na nogama. 

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu