Preskoči na glavni sadržaj

Nikel Hidratantna krema s ružom


Došla je do mene slučajno, a ispala jako dobro rješenje za moju kožu tokom jeseni. Krema je dosta konkretne teksture, a jako hidratantna i mekana, podatna, lako se umazuje u lice, upija i jako je dobra podloga za make up.

Ambalaža je minimalistička, a sadržaj vrhunski. Inače sam jako velika ljubiteljica Nikela jer ima super rješenja za svakojake probleme kože. Moja je ovaj put bila dehidriranost, pogotovo čela.



Nisam uočila neki ekstra miris kreme, niti da se pojavi crvenilo na koži, ni prištići, ni ništa, samo lijepa koža. Sviđa mi se kako krema omekša kožu, napuni je vlagom i izgleda jako zdravo.

Ja sam probala za sada samo hidratantnu verziju, no dolazim u napast da kupim set Nikel ruža jer sadrži ovu kremu, bogatu kremu od ruže i ulje noćurka, a sve za nešto manje od 300 kn. Ako uzmem u obzir da je ova krema oko 150 kn, bogata isto toliko, ispada da je ulje na poklon! A bogata bi mi dobro došla za test tokom hladnih dana.



Uvijek volim vidjeti potpis kreatorice Nikela na svojim tubicama u kupaonici. :-)

Od Nikela sam probala jako puno proizvoda, svi su mi se svidjeli i nikad me nisu razočarali. Tako i ova krema. Odlična je kao podloga za make up, odlična za dan bez make up-a ili za bilo koji dan kad želim izgledati njegovano.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare