Preskoči na glavni sadržaj

Nivea Hairmilk šampon i regenerator


Uz ovu liniju ide jedna jako dobra anegdota. Kako mi je stigao ovaj paket sa šamponom i regeneratorom koji se se zovu Hairmilk, stavila sam ih u kupaonu i ostavila. Da bi mi se mama pojadala kako je željela namazati noge sa nečime i prvo što je vidjela je bilo Nivea milk nešto, pa je probala s tim, ali je bilo čudno i ljepljivo. Problem je što je uzela šampon, a ne kremu za tijelo.

Eto, poteškoće sa nazivom, ali ipak je ovo nešto za kosu.


Idemo redom, ambalaža mi se sviđa, klasična Nivea, isto kao i miris. Isti je kao onaj koji pamtim već 20-ak godina.

Da ne duljim, i šampon i regenerator su mi se svidjeli, šampon lijepo očisti kosu, ne zapetlja ju, a regenerator ju učini još mekšom. Kosa zadržava tako lijepi miris, a mekana je i podatna za oblikovanje.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare