Preskoči na glavni sadržaj

Vichy maske


Vichy ima nove maske, i to mi je drago jer sam do sada vidjela samo Vichy hidratantnu masku koju je bilo jako teško nabaviti. A sada u svim ljekarnama ima novih Vichy maski. I to čak 3 vrste - pa idemo redom.


Jednu sam već načela prije nego počela tipkati post, no to ćete mi oprostiti.


Hidratantna maska


Prva mineralna maska obogaćena Vichy mineraliziranom termalnom vodom koja dodatno hidratizira kožu, smanjuje osjećaj nelagode i "utažuje žeđ" kože poput velike čaše ledene vode.

Za žene s osjetljivom kožom, osjećajem nelagode na koži (svrbež, crvenilo) i nedostatkom hidratacije.


To volim, masku koja je kao da sam stavila lice u golemu čašu vode i da koža to sve upija. Sviđa mi se kako je hladna, efikasna, jako dobro hidratizira, ali je još bolja za rješavanje problema natečenosti, recimo nedjelja ujutro ... Samo da napomenem, ovo je jedina maska od ove 3 koja se ne mora ispirati.


Maska s glinom za pročišćavanje

Prva mineralna maska koja kombinira 2 gline s Vichy mineraliziranom termalnom vodom, za otčepljene pore i pročišćenu kožu, meku na dodir.

Za žene s proširenim porama i masnom kožom sklonom nepravilnostima.

Uvijek volim svakih nekoliko tjedana na lice staviti masku koja radi na porama, posebno večer prije nečeg bitnog, onda sam uvijek sigurna da mi lice izgleda odlično.


Maska za blistav izgled kože

Prva mineralna maska s kamenjem vulkanskog porijekla i AHA kiselinama koja nježno uklanja mrtve stanice, za pročišćenu teksturu kože te svjež i blistav ten.

Za žene s tenom bez sjaja i grubom teksturom kože.

Ova maska je odlična za zimu, očisti sve loše sa kože i ostane prava lijepa koža. I naravno, jako glatka. 





Maske su mi se svidjele, no kod mene uvijek ostaje boljka ambalaže. Bilo bi mi puno draže da su ove maske u nekim lijepim tubama, koje bih vrlo rado izložila na svojoj polici. Istina je da je ovo pakiranje puno pogodnije za putovanja.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu