Preskoči na glavni sadržaj

Caudalie, Nuxe i Vichy testeri


Kad puno kupuješ, evo i puno testera. Idemo redom.

Caudalie Polyphenol serum
Serum koji obećava puno, a jedno od obećanja je i hidratacija. No nekako me ovaj tester nije zainteresirao da kupim cijelu bočicu. Nije baš previše hidratantna, neki utjecaj na bore jedan tester ne može ni imati. Generalno mi se čini da Caudalie nije baš majstor za serume. Za određene kreme da, ali većina seruma koje sam probala nisu bili dovoljni, kao da su preslabi.




Caudalie Resveratrol Lift hidratantni fluid
Jako lijepo, rekla bih. Izašlo ispod čekića tek nedavno, ali jako dobra krema. Za hidrataciju bih joj dala 4,9/5, a izgled kože je odličan. Ali neka Vas ne zavala što je fluid, nije baš light, poprilično je konkretan.


Nuxe Bio Beaute BB krema
Divota! Lice izgleda tako lijepo, svježe i zdravo. BB krema je dosta gusta, jako lijepo se razmazuje, dugotrajna je, nijansa light je odlična. Da nemam 10 BB, CC krema ili pudera, odmah bih kupila ovu BB kremu.


Vichy kremasti puder
Već imam punu verziju, tester je jednako dobar kao i tubica. Puder je kremast, postojan i jako dobro prekriva. Imam ga dane kad BB kreme nisu dovoljno jake.



Caudalie Instant Detox Mask
Jedva sam čekala da ju isperem, nije mi se svidjela. Narančasto-ciglaste boje je, tj. smrt za svaki ručnik. A maska mi je smetala na licu, jako neugodno zatezanje, smetanje i škakljanje. Definitivno nije nešto što bih kupila. 


Caudalie Resveratrol Lift Soft Cream
Ovo je odlična krema, Photoshop uživo. Lice zbilja dobije neki soft izgled, a krema učini lice savršenim. Kazala bih da je ova krema jako blizu savršenstva.



Uz kupovinu pilinga sam dobila ova 3 testera, kremu bih kupila, ali masku ne, nikako. Bilo bi lijepo kad bi naše ljekarne imale malo češću praksu sa testerima, tako da znamo što kupujemo, a ne da damo 500 kn i nakon jednog nanošenja kreme shvatimo da nije to ono što nam treba.


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare