Preskoči na glavni sadržaj

Dr. Hauschka



Uvijek volim probati nešto novo i koliko god čitala o novim proizvodima, ovaj brend mi je nekako uvijek ostao dalje od drugih i uvijek bih prije uzela nešto što sam već koristila i sama si nikad ne bih kupila pa sam se obradovala kad sam dobila Dr. Hauscha paket u kojem je maska, stik za kožicu oko noktiju i balzam za usne.



Maska mi uvijek treba, to uvijek kupujem i kad god vidim neku novu veselim se kao malo dijete. I nastavila sam se veseliti kad sam probala ovu masku. Jako je gusta, ali imam trik. Često ju koristim kao masku, ali češće umjesto noćne kreme. Maska je jako hidratantna i jako lijepo opušta kožu. 


Primjer što se sve može s količinom 2 zrna graška. Može ju se nanijeti na lice i vrat i imati nakon toga jako lijepo lice. Ipak, ne bih sasvim zamjenila kreme sa maskom. Ova maska mi je super za noć, a za jutro samo ako ne idem nigdje pa se ne šminkam nego ostavim lice da bude natopljeno. 


Maska je vrlo podatna i volim cijelu večer hodati po kući sa licem natopljenim maskom. Nisam uočila prištiće ili druge probleme, nego sam meku kožu, sa puno manje crvenila i bez dehidrirane kože.



Idemo sada na lijeni dio rutine. Stik za onu dosadnu kožicu oko noktiju. Lijena sam za to. Do sada sam to imala samo jednom, a sada eto drugi put u životu. I znate što, to zbilja funkcionira. Ja godinama tu kožicu režem, ali sada bih mogla prestati. Kada redovno koristim stik, kožica je mekanija, a kada ga ne koristim, baš i nije.


U pakovanju dolazi jedan vrh koji je spreman za upotrebu, i još 3 rezervna. Stik stane u svaku torbu, nema razloga da ga se ne koristi, osim lijenosti. Nadam se da ću ga koristiti redovno, jer jedan stik može potrajati doslovno sto godina. Nadam se da je većina Vas tu ustrajnija od mene.


Još jedan odličan proizvod je balzam za usne. Miris divan, meka tekstra, a usne čini baš putenima. Ne upija se isti čas, nego ostavlja dojam kao da na usnama imam sjajilo. Odličan je za zimske dane jer zima ne može usana preko njega. Kada ga koristim prije ruža ili sjajila, onda ga nanesem u laganom sloju nekih pola sata prije šminkanja i ruž sjeda odlično. Na suhe ili mat ruževe, preko njih potapkam ovaj balzam da mi usne ne budu jako suhe.



Ono što bih mijenjala je ambalaža. Istina je da je pogodan za svaku torbu i svaki džep, ali ja ipak volim stik jer je pogodniji za nanošenje dok sam u gradu li negdje. Ovako mora prst u teglicu, pa ne mogu baš sa prljavim prstom ili dok imam duge nokte pa mi puno balzama ostane na noktima.


Balzam je na usnama proziran, ali daje jako lijepi sjaj, kao da su usne našminkane. Recimo da bih ga koristila samog uz ligh make up - BB krema, maskara, rumenilo i ovaj balzam bi dali jako lijep prirodno look.


Drago mi je da je Dr. Hauschka pronašao put do mene jer su proizvodi zbilja onakvi kako drugi pišu o njima - odlični!




Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare