Preskoči na glavni sadržaj

Avene borba sa prištićima


Pred nekoliko mjeseci put do mene su pronašla ova dva proizvoda - gel za umivanje i krema za lice, a oboje je namjenjeno koži sa prištićima i nepravilnostima. 



Triacneal Expert emulzija za lice
Zadnjih 15-ak godina uvijek imam kod sebe jednu kremu koja rješava probleme prištića, onaj neravni izgled kože, previše proširene pore i kad lice ne izgleda baš onako lijepo i kao da ga uopće njegujem. Triacneal je odlična jer je namjenjena za odraslu dob - što znači da u ovim 30 ml emulzije u ovoj odličnoj amabalaži na pumpicu dolazi njega protiv nepreavilnosti, akni + neisušivanje + hidratacija + ne vide se linije od dehidracije + lice nije mrtvački mat.


Emulzija je jako dobra kod svih mogućih nepravilnosti jer jako lijepo umiruje, zagladi kožu i ne uzorukuje nove prištiće, što mi se posebno sviđa. Također sam primijetila da mi se ne pojavljuju problemi ljuštenja kože jer emulzija to sve sama riješi, inače je moj najgori dio za ljuštenje nos i uvijek izgledam kao kuhani krumpir. 

Ono što sam još primijetila jest da se mi miteseri manje vidljivi i prisutni na licu što mi je izrazito bitno jer u lošim periodima nema pore iz koje ne izlazi miteser. :-( Emulzija je lagane breskvastve boje koja odlično vrati živost licu, ali i jako lijepo zamaskira svako crvenilo, tako da vrlo često sada mogu istisnuti nešto na licu i ujutro i to zamaskirati sa Triacneal jer mogu biti sigurna da se tokom dana neće još više upaliti, biti crveno ili da će me uvečer dočekati ogromni prišt. 

Emulzija je nemasna, ne ljepljiva i sve tome slično, ne skida se s lica u dijelovima tako da je odlična kao podloga za puder ili BB kremu što joj je još jedan jako veliki plus. Loše strane nisam uočila i ovo mi je postala najdraža njega  za period kad imam akne jer moja koža sad ipak zahtjeva i malo anti - age djelovanja.


Cleanance gel za umivanje
Gel za umivanje je jako blagi gel koji čisti, matira kožu i umiruje upale. Meni je posebice drag za njegu nakon što odradim tiskanje po licu, pa sa s njim sigurna da ću to sve dobro očistiti. Gel dolazi u praktičnoj prozirnoj ambalaži od 200 ml sa vrlo praktičnim čepom na vrhu. 

Gel sam po sebi ne isušuje kožu, što mi se jako svidjelo, a ostavlja dojam meke i čiste kože, Jako mi se svidjelo što ovaj gel njeguje kožu vrlo slično kao da sam napravila blagi piling, pa mi je koža uz to što je očišćena još i jako meka bez da sam morala gnjaviti kožu sa pilingom. 

Iako gel koristim nekoliko mjeseci, još ga imam jako puno, tako da je ovo sigurna investicija za bar nekih pola godine ako se koristi u normalnim količinama.

Ali, ne bi ja bila ja da nisam nešto drugo ipak učinila s ovim -  znate kad Vas ulovi faza da imate hrpu prštića na dekolteu - eh, više ne. Naime, tokom nekoliko večeri sam koristila ovaj gel dok sam se tuširala pa sam riješila problem prištića na dekolteu vrlo uspješno.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare