Preskoči na glavni sadržaj

Ljeto je vrijeme za deziće




Dva naizgled različita dezića, a opet oba jako učinkovita. Idemo redom!

Olival Menta i Lavanda deo krema

Ako volite miris lavande, to je to onda! Bar za mene. Radi se o super pakiranju, nema kuglice nego je kraj dezića otvoren i koristi se kao aplikator za dezić, isto kao roll on, ali bez kuglice. A miris - ODLIČAN! 

Baš onaj pravi miris lavande, mirišim ja po lavandi, miriši krevet, kupaonica, sve miriši. Kako se radi o dezić kremi, jasno Vam je da se ne upije u sekundi, pa je meni najdraže nanijeti je uvečer, tako se ništa ne zaprlja, a cijeli dan i noć mirišim lijepo. 

Ako bih nanijela kremu ujutro, ne bi ostali bijeli tragovi, ali na odjeći bi mogli ostati prozirni tragovi. Ali budimo jasni, to je krema, ne nešto od onih roll on dezića koji se upiju isti čas. Zato ja nanosim uvečer ili ujutro odmah čim se probudim da se stigne upiti, mislim da treba nekih 5-10 minuta, to je dosta za dok operem zube, počešljam se i spremim. 

Definitivno je odličan, meni je efikasan kod onih loših mirisa i preporučila bih ga svima koji misle da im dezić preko ljeta ne treba, radi sigurnosti ljudi oko njih! :-)

Idemo dalje, slučajno ugrabljen u Lidlu i tu počinje povijest ...

Cien Pure Freshnes Roll on

Kupljen je slučjano jer Lidl nema Nivea deziće, ni Garnier nisam nišla i što ćeš, vani vruće, ne da mi se do drugih trgovina, a trebam dezić. Odbrala sam Pure Freshnes samo radi boje ambalaže, morsko plava, ljetno plava, živahno plava, kako god, jako lijepa plava boja.

A kad ono pravo iznenađenje! Dezić je baš super, a cijenu je kud i kamo manja od nekih razvikanih. Defintivno ga vrijedi probati, a po mogućnosti i zadržati. Uglavnom, miris baš svježine, onaj lagani miris, nije cvijetni, nije drveni, nego baš kad nešto miriši po čistom. Ne ostavlja tragove na odjeći, ni bijele ni bilo kakave, jako dobar kod pomoći oko onih mirisa tokom ljeta, defintivno sam iznenađena da je tako dobar. Postoji u još dosta mirisa pa ću svakako isprobati još koji. 

Pojavni oblik je roll on, znači kuglica koja je praktična, nije ništa zaštekala kao na nekim skupljima, praktična za put i to je to. Nekad se isplati uzeti ono što u redovnim uvjetima ne bih kupila! :-)





Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare