Preskoči na glavni sadržaj

Trenutna postava


Eucerin Volume Filler
Nije baš trenutna sad, trenutna je ona meni već mjesecima. Kupljena kao još jedan pokušaj da pronađem kremu u koju ću se zaljubiti i eto, dogodilo se. Uz ovu kremu je sve super, baš je taman hidratantna, taman bogata, ne uzorokuje prištiće, crvenilo ni ništa loše. Dapače, vidim samo dobro, lijepa i meka koža, bez crvenila i bez iritacija. Tekstura kreme je posebna, djeluje tako nježno, kremasto, baš onako old school na moderni način. A i veliki plus je što je Eucerin sam po sebi nesklon koketiranju sa lošim sastojcima, pa sam uz njih uvijek sigurna. 

Eucerin je često na super akcijama od -30% ili u kompletu noćna i dnevna ili dnevna i okoločna za oko 200 kn što je zaista veliki plus. Super kreme po više nego super cijenama. Meni je ova krema odlična i za ljeto i zimu, i prije spavanja i prije pudera. Kažem, ljubav je to.

Afrodita Hydra Thermal krema za oko očiju
Znate ono kad ste žedni pa popijete vode i sve bolje? To je to za oko očiju. Lagana krema koja je jako lijepo upija, ne iritira oči, a pomaže oko isušenosti oko očiju i sa zločestim podočnjacima. Kad imam day off onda volim ovu kremu nanijeti više puta dnevno oko očiju, jako razbistri pogled i lice. 

Odlična je kao njega prije šminke, no i odlična je za noć. Sama po sebi se nikad ne zagrije previše pa pruža i osjećaj ugode za natečene podočnjake. Sviđa mi se što djeluje na natečenost pa umanje onaj izgled kao da sam sklona alkoholu. 

Cijena kreme je sasvim ok, a Afrodita je klasik za sebe.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare