Preskoči na glavni sadržaj

Filorga Optim-eyes krema za područje oko očiju


Ovo je prvi proizvod Filorge koji sam probala, čula sam za njega, znala da postoji, no uvijek bi me privukli brendovi koji stoje ravno na ulazu u ljekarnu. Znala sam i da je Filorga hi-tech kozmetika i da ju svi hvale, ali iskreno ne znam zašto nikad prije nisam došla na ideju da to i  isprobam.

Kreme za oko očiju su kod mene glavni način testiranja brenda - ako je krema za oko očiju dobra, onda je i sve ostalo dobro. 



Ambalaža je wow! Bočica, slova, naziv i pun pogodak - inovativan način otvaranja na način da se "čep" pomakne u lijevo i desno za otvoriti/zatvoriti. Konačno nema problema sa kremama na kojima se skine čep i sve iscuri po torbi i stvarima što ju čini odličnom za putovanja.


Prvi dojam je bio da se radi o srednje teškoj kremi - niti je gelasta, niti masna, nego baš onako srednje. Prvo nanosim serum na lice, pa kremu za oko očiju, pa kremu za lice i dok nanosim kremu za lice, Optim-eyes se upija lagano. Praktički se mogu početi šminkati već za minutu - dvije. 

Sviđa mi se kako se krema upije, pa koža oko očiju ne ostaje masna, a ne vidim niti da se krema trusi, što jako ne volim kod nekih krema. Tako da je Optim-eyes i ovdje dobila peticu!

Vrlo bitna stvar je što me nikada nisu pekle oči, suzile ili bilo što loše jer, vjerujte mi, kad se namjerite na kremu od koje peku to oči, to jako dobro uočite. 

A sad djelovanje:

-  podočnjaci: nemam riječi, jako lijepo ih neutralizira, da se ne vide i ne pojave opet tokom dana.

natečenost: ispod očiju imam dosta izražene bore za moju dob, koje su nastale od stalne natečenosti, Optim-eyes to fino utegne i bore se ne vide jako, puno bolje to radi od većine krema. Inače ne volim kreme koje rade samo zatezanje, a Filorga mi se čini kao da radi po principu popunjavanja, a ne zatezanja.

- bore: zaslužuju da budu svoja kategorija, ma odlično je. Kremu za bore zamišljam kao kremu normalne teksture, bez previše masnoće na koži, bez onog groznog zatezanja i to sam ovdje dobila, kremu koja kao da popunjava bore, kao da pokuca koži i kaže: "ispravi se".

Ovo je krema koju koristim i ujutro i uvečer jer je odlična za sve, uz nju mi nije potrebna još jedna malo jača za podočnjake ili nešto drugo. Ujutro je odlična kao krema za prije make - up, ili za lijene vikende dok nisam našminkana volim ju nanijeti više puta tokom dana, a uvečer popravlja sve što sam napravila očima tokom dana, i tako u krug. 

Koliko sam informirana Filorga je dostupna u većini ljekarna, Optim-eyes dolazi u bočici od 15 ml, a cijena je 387 kn.

Sveukupna ocjena: 5/5


*PR uzorak

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare