Preskoči na glavni sadržaj

Lancaster krema za samotamnjenje

Eh, ovdje je bilo teško već od same kupovine. Otišla sam u Muller kupiti kremu za samotamnjenje, bez ideje koju bih. No prvo sam krivo kupila Collistar ulje za sunčanje u uvjerenju da je to krema za samotamnjenje jer su svi proizvodi bili ispremješani, a cijene očigledno krive. Na brzinu sam pogledala no filter, bronze nešto, naljepnice s opisom proizvoda na hrvatskom nije bilo .... 

Nakon dva dana sam uvidjela da nemam ono što sam trebala, pa sam opet otišla u Muller. I dvojba je bila između Lancaster i Loreal kreme za samotamnjenje, 270 kn vs 70 kn. I ja naravno uzela skuplju ...

Krenimo redom - ambalaža je mrak - brončana, baš kako očekujem. Natpis na tubi i kutiji - kristalno jasan - sunless ten, e to te pitam, nek piše kako spada da je to krema koju namažeš i postaneš druge rase, bez uvrede, jako sam svijetla.

Tekstura kreme je srednje gusta, lijepo se razmazuje, brzo upija, ne ostavlja flekove po nogama, nego boju. Boja kreme je baš tamna, malo udara na žuto brončano, ali ja to volim jer sam ja žućkastog tona. 

Krenula sam sa svojom prirodnom bijelom bojom, a cilje je bio da noge dobiju barem malo boje. Krema to daje, nakon dva dana mazanja, noge su mi bile boje kao nakon 4 - 5 dana na moru. Meni je to jako dobro jer jako teško dobijem boju i znam da druge žene za toliko već budu jako tamne, a ja tek tada dobijem zdravu boju. Puder u nijansi deep nikad ni primila u ruku, a kamoli nosila. Da se razumijemo. Bronzere baš ne koristim jer bronze boja i ja ne idu skupa.

Ono što je odlično da krema se smrdi jako, tek toliko da znate da se mažete sa self tenom. Najviše bih osjetila miris kada bi se drugi dan tuširala, ali kažem u odnosu na stare kreme ovo je 2% mirisa. Na svježe nanijeto se praktični ni ne osjeti.

Trajanje ove kreme je nešto odlično, ne ispire se lako, drži se za pravo na koži, bijeli ručnici ostaju bijeli, a ten traje nekih 7 dana, a onda počinje blijediti polako. Ja sam novi sloj kreme nanosila svih 7 dana, a nekad čak i rjeđe. 

Uglavnom, ova tubica mi traje cijelo ljeto, svakih 7 dana ju koristim za noge, a na ruke sam ju nanosila tek par puta. Kako god, meni je nijansa dobra, kupovina isplativa, postojanost odlična.

Kupiti ću ju i nagodinu jer sam zadovoljna da sam našla konačno kremu koja je dobre nijanse, ne smrdi i ne izgledam prljavo.

Jedino što ću promijeniti je mjesto kupnje, Muller mi je totalno loš, osoblje je previše prepotentno.

Cijena ove kreme je 280 kn za 125 ml i traje mi cijelo ljeto, još je imam za 9. mjesec.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu