Preskoči na glavni sadržaj

Što sam sve koristila na plaži - svi mogući spf i još nešto za nakon sunčanja


Da bi odmor bio kao sa slike iznad, potreban je SPF, što više, to bolje. Evo kratkog vodiča što sam sve koristila od 20.6. i prvog odlaska na more pa do sada, kada sjedim doma ...



Vichy SPF 50 za lice


Klasika za mene, na lice ide SPF 50 od prvog do zadnjeg dana na moru. Pokušavam i doma, ali mi se baš i ne uklapa u make up i ostali život. Imam izrazito blijedo lice i SPF 50 je za mene spas. Ne želim bore za koju godinu koje ne može ništa riješiti pa nikada na more bez SPF 50.

Koristim ovaj godinama jer je pouzdan, uvijek uzimam verziju za masnu kožu jer se tako ipak vratim doma samo sa par prištića na bradi, što je sasvim ok, ako uzmemo u obzir da se ulijenim na moru pa ne radim cijelu rutinu svaki dan.

Vichy 50 za lice je nešto kao mala crna haljina, uvijek pali. Makar mi kažu, nisi baš pocrnila .... Vidjet ćemo za 20 godina tko je bio u pravu, crni ili bijeli.

Ocjena mu je 5+.



Vichy SPF 50 za tijelo

Ovu tubu ja pojedem za 5 dana obično. Mažem se cijela, od vrata do pete i nožnih prstiju. I znate što - nikada ne izgorim. Nema onog zatezanja, nema crvenila, nema isušenosti, nema pucanja kože, nema bolova, nema krastica, nema ničeg, samo bijela koža koju nije dotuklo sunce.

Mojih vjerni pratitelj isto godinama, s njim sam bez brige na sunce. Nanosim ga svaka 2 sata i mirna sam. SPF 50 je inače jako veliki spas za mene jer sam jako svjetla i osjetljiva. 

Koristila sam ga već milijun godina prije i budem sljedećih milijun godina. Volim Vichy Sun.

Općenito Vichy Sun ima jako lijepe teksture, odličnu ambalažu i velika pakovanja. Sada sam ulovila neko ogromno za 180 kn. To je meni sasvim ok.

Ocjena: 5+



Olival Sun stick SPF 50

Ovo je pravi dragulj. Mali stik koji stane u svaki džep i torbu. Kostim ga na usnama, ramenima, grudima i svim djelovima kože koji trebaju gusti proizvod. Ovo se ne ispire i kroz to sunce ne prolazi. Ako imate oštećenje kože koje treba jako zaštiti - onda trebate ovaj stik. To ga ima zna da je odličan, tko ga nema, treba ga probati. Na licu je odličan, čak i jači od Vichy 50, ali ostavlja dosta bijeli trag kad se gleda cijelo lice, tako da ako Vam to ne smeta (meni ne smeta), onda je ovo najjače što sam pronašla.

Ocjena: 5+



Olival SunMilk SPF 30

SPF 30 dolazi na red kad se već malo osunčam pa sam sigurna da ne bude opeklina. Jako lijepo mlijeko, lijepo hidratizira, štiti kožu, nije masno. Zadovoljna sam, definitivno ostajem kod ovog SPF 30.

Ocjena: 5

L'erbolario SPF 30


Hm, recimo da je solidan, ovisi što očekujete. SPF 30 je ok, dobro štiti, no krema je malo masnjikava. Na način da se razdvoji, pa ako je tuba na suncu, onda prvo izleti masno, a onda valjda SPF. Hm, nije baš prema očekivanjima.

Radi dobro, štiti kožu od sunca, međutim primijetila sam da piše samo UVA?!

I još jedan problem - kad se osuši, gule se komadići kreme sa kože. A to ne volim, jako.

Ocjena: 3 - UVB?, skida se sa kože kao komadići kreme?!




L'erbolario pekmez


Prvi put u životu probam pekmez i ostanem paf! Pa to je odlično! Gel boje karamele, koji nanošenjem postaje krema koja se upije i tijelo izgleda gotovo iste boje kao pakovanje! Odlično, nemam riječi. Ne znam zašto nikada do sada nisam koristila prekmez, ali od sada kupujem bar 2 za more, jer mi je ovaj trajao samo tjedan dana.

Imam jedan minus - ose idu na njega jako. A ako idu na njega, a Vi ga koristite, ose idu na Vas.

Zaključak: Fućkas ose kad su mi noge ovako crne!

Ocjena: 5+



Vichy za poslije sunčanja


Milina, nekad sam ga koristila više, ali sad u SPF 50 ga koristim onako, revijalno. Ako mi baš nešto ispadne iz badića pa koža bude malo crvenija i sl.

Defintivno olakšava opekline, iz godine u godinu je bolji. Više nije onaj koji očigledno hladi, nego je ako obična krema, ali taj čas više ne peče koža, ne svrbi i ne još bolje, sutra je koža kao nova.

Ocjena: 5+

Da može bila bi milijun +



Olival SunGold


Ovo je za igranje na plaži, ulje od kojeg se bolje tamni, sa zlatnim šljokicama, mljac! Nema SPF, to je nešto što se koristi tako, za dok se ide na ručak, sladoled, malo za praviti se važna i tako. Jako lijepo izgleda na koži, što tamnijoj, to bolje.

Ocjena: 5+


Collistar sprej


Ovaj me naljutio, jako. Ulje je odlično, no mehanizam i ambalaža je koma. Izljeva se van, iako je sve zatvoreno. Smije stajati samo ravno, kao na slici. Uspijeva li to Vama u torbi za plažu? Meni ne, izlilo ga se pola u torbu koja je nepropusna. Nije bilo druge nego baciti i ulje i torbu.

Možda fantastilno ulje u strašno lošoj ambalaži.

Ocjena: 1 - samo zbog loše ambalaže



Nivea sprej


Ljeto bez Nivea spreja mi je kao Božić bez francuske salate. Volim Niveu, volim ovo ulje, ok mi je za kasniji dio boravka na moru. Volim ga na nogama jer dobiju jako lijepu boju. Volim ga rukama jer ih jako lijepo hidratizira, a pogotovo laktove. 

Nedavno sam gledala jednu emisiju o SPF i testu hrpe proizvoda. Isprobano ih je jako puno i zaključak je bio da su najpouzdanija zaštita bili ovaj Nivea i LRP Anthelios. Ostali su bili svi puno slabiji i nisu bili kompletna zaštita na suncu. Mi kao kupci bi trebali pogledati zvijezdice na stražnjoj strani ambalaže i sve što ima 4 i 5 zvjezdica je ok, a sve što nema, naravno nije. Međutim, zaista jedno na Nivea i LRP vidim te zvjezdice, na drugima ne. :-(

Ocjena: 5


Bio je to moj kratki vodič što i kako radim da preživim sunce. Inače, ja se ne sunčam, tj. ne cvrljim se na plaži. Samo se kupam i sjedim u hladovini. I da, mažem ovim svime cijeli dan.

Ove godine baš nisam primjetila da se ljudi mažu sa kremicama, ja sam stalno nešto mazala po sebi, dok drugi?! Uglavnom, pazite se sunca, a ovog ovog svega, garantiram za sve odim L'erbolario SPF 30 da će Vam se svidjeti.

Pozdrav

Ana (vjerovali ili ne, preplanula radi pekmeza)

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare