Preskoči na glavni sadržaj

Balea maske


Ja volim maske za lice. Po nekima su dobre, po nekima nemaju shvrhu. Ali ja ih volim.


Možda je razlog miris maline (slika 1).


Možda je razlog jer dobro hidratiziraju kožu.


Neke sam već otvorila, ali ništa strašno. Kupila sam malina & vanilija, med & mlijeko, lavanda i aloe vera. Svaka od njih je namjenjena hidratacija i zadovoljna sam s njima. Koristim ih vrlo često, ponekad i svaki dan preko zime.

Pakiranje je za dva nanošenja i moram priznati da mi je čelo puno bolje kad ih koristim. A maska od maline je jedina nakon koje me ništa ne zateže po licu, plus jastuk miriši po malini.

Cijena im je vrlo pristupačna i zato uopće nema razloga da ih nekoristim svaki čas jer koštaju manje od 7 kn.

Bez obzira na cijenu, meni su dobre i jako sam zadovoljna s njima. 

Stavljam ih na vlažno, ne morko lice, lagano posušeno ručnikom ili poprskano lice. Ostavim da se upije, ponekad više ili manje, ali ostavim masku na licu oko 10 - 20 minuta. Ove maske se ne ispiru vodom. Potrebno je odstraniti ostatke maramicom ili vatom. Nakon maske stavim La Roche Posay Hydreane i to je to!

Definitvno probajte koje od ovih, a ja planiram kupiti još peel off masku i ostale koje još nisam probala.

Primjedbe

  1. Prvi put vidim da Balea ima i masku od lavande :oo: I ova od maline mi super izgleda! Aloe sam imala al nije me nešto pretjerano oduševila, kao ni ostale aloe maske drugih brendova. Valjda mi ne odgovara kao sastojak. Uglavnom lavandu stavljam na popis za sljedeći tjedan :-)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sam probala ovu plavu za extra hidrataciju i meni je jako dobra, iako nisam očekivala ništa od nje, jer rijetko uzimam išta od balee ili dm-a u zadnje vrijeme.. vidiš, vidiš, ja na stavljam na vlažno lice, to bih trebala probati i odstranjujem ih mokrim blazinicama. probat ću tvoj način, nadam se da bu bolje ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Maske ovog tipa ne ispirati. I obje probajte malinu, tako miriši, a zaista je ona jedina nakon koje rastegnem cijelo lice i ništa ne zateže.

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam ne stvarno nabrijala na lavandu al možda uzmem i malinu, ionako sam trpam u kolica kad uđem u dm :-D

    OdgovoriIzbriši
  5. Ja sam skinula lavandu pred sat - sat i pol! Sutra ću malinu.

    OdgovoriIzbriši
  6. danas sam uzela masku .. nisam je jos porbala .. :D

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu