Preskoči na glavni sadržaj

Bočice, bočice, tko je učinkovitiji?

U orginalu je to bilo: Ogledalo, ogledale, tko je lijepši?

Nisam imala namjeru pisati o Lancome Genifique u smisliu kao što sam čitala na Ogledalo online ili Femina.hr, u smislu svojstva, što rade koži i genijalnim otkrićima iz Lancoma.

Na post me je potakla vijest o platinastom izdanju i cijeni. Platinasta bočica me je podsjetila na Vichy Aqualia Thermal Serum, zaista su slične. Evo za usporedbu.


Sad kad sam i napisala, ne bi me iznenadilo da je ovo ista bočica jer Lancome i Vichy imaju istog vlasnika, samo nagađam, ništa ne optužujem. Ali me je više zainteresiralo ovo:


Radi se o ovome: koliko ambalaža čini cijenu? Koliko za novce koje dajemo dobijemo preparata, a koliko ambalaže? Shvaćam kolekcionarska pakovanja, ponovna punjenja itd. To je druga priča, ali me zaista muči to što se manipulira kupcima skupom ambalažom. Priznajem, stari Genifique ima privlačnu ambalažu, platinasti je san snova, i ja bih radije uzela platinasti. Imam dojam da u današnjem svijetu nije bitan sastav kreme, nego bočica. Bočicu svi vidimo u parfumeriji, učinke kreme tek kada kupimo.

Sljedeći problem je ambalaža i očuvanje sastojaka. Većina krema koje "nešto rade po licu" imaju sastojke koji u dodiru sa svijetlom, praktički umiru. Tu je problem, proizvođači lansiraju kvalitetne proizvode u atraktivnoj ambalaži, a time sami ubijaju svoj fenomenalni proizvod.

Iako je velika većina nas žrtva dobre reklame i ambalaže, korisno je koji put razmisliti da li krema sa poklopcem od Swarowski kristala treba peglati bore ili izazivati ljubomoru kad netko uđe u naše prostorije za uređivanje.

Primjedbe

  1. Izazivati ljubomoru, naravno! :-D Ok ja se trudim biti racionalna i ne padam baš previše na ambalažu, bitnija mi je sama svrha proizvoda, sastojci i cijena. Trudim se i ne kupovati skuplju preparativu bez testera, stvarno rijetko pokleknem a i tu mora biti još neki dodatni faktor uključen, tipa stvarno dobra preporuka ili sniženje. Al moram priznati da sam svojevremeno imala jedan od svojih najdražih parfema u Swarovski izdanju,jednostavno nisam mogla odoljeti! :-D A nakit čak ni ne volim. :-0

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare