utorak, 18. rujna 2012.

Givenchy Vax'in For Youth - emulzija



Emulzije su ono za čim često posežem jer imam masnu kožu, a trebam nešto hidratantno, a da nije masno da mi se dogode problemi po licu.
Vax'in je prava revolucija. Iako imam 24 godine, koža mi je jako dehidrirana i čelo mi je najgore – stalno me zateže, imam linije od dehidracije i uvijek tražim nešto što će opustiti napetost kože.
Vax'in emulzija je lagana, a opet efikasna. Brzo se upija, koža mi je manje zategnuta, bez masnih tragova i bez negativnih posljedica po lice.
Ambalaža je luksuzna, što priliči uz emulziju ove kvalitete. Na vrhu bočice je pumpica koja je također, high-tech.
Tekstura emulzije je poput gustog mlijeka i dobro se upija u kožu. Emulzija je odlična kao podloga za puder, odlična je za preko dana, odlična je za preko noći. U nekoliko tjedana nisam uočila probleme po licu, dapače lice mi je čisto i dobro izgleda jer je emulzija dovoljno hidratantna i blagotvorna za lice.

Nema komentara:

Objavi komentar