petak, 16. studenoga 2012.

Balea Q10 flasteri


Kako se na blogerovom sučelju stavi blogerica koja se klanja Balea flasterima za podočnjake?

Ja to ozbiljno, iako zvuči kao vic. Obožavam Balea flastere. Već sam pisala o jednima, morat ćete prošetati po blogu, ne da mi se tražiti link, umorna sam.

Ovi flasteri su ogromni, prekriju mi pola glave, što znači i cijele podočnjake. Malo je nespretno naljepiti nešto pod oči, ali za rezultat koji daju sve se isplati.

U uputama piše koliko ih treba držati, ali ja ih držim sve dok se sasvim se osuše i odljepe od kože.

A rezultat je fenomenalan. Podočnjaci su izblijedili, sitne bore, ali i one malo jače su nestale, zaista.
Koža ispod očiju je poslije meka, glatka, ma kao da sam bila na nekom tretmanu podmlađivanja.

Flasteri stoje 30 kn u DM-u i dolaze pakovanju 6x2 komada. Inače su puno isplativiji od onih drugih plavih jer tim ima samo 3x2 komada.

3 komentara:

  1. One sam isprobala i bila zadovoljna ali sada moram i ove ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. ja sam ih kupila i koma su mi...nista mi ne valjaju,zapravo kako ih stavim takve ih nakom 20 min i odlijepim...:(((

    OdgovoriIzbriši
  3. Žao mi je što nisu dobri, meni su odlični. Samo su mi malo preveliki.

    OdgovoriIzbriši