Preskoči na glavni sadržaj

L'Oreal Professional Fresh Dust


Ovo je novi šampon za suho pranje od L'Oreala. Budući da imam masnu kosu, stalno tražim nešto što će to poraviti. Pa onda uglavom bude da od suhih šampona ostanu tragovi ili nije to to. I tako sam probala nekoliko šampona za suho pranje i odustala.

Nedavno mi se je ukazala prilika da isprobam novi L'Orealov šampon za suho pranje. Kako sam imala mnogo L'Orealovih proizvoda iz profesionalne linije sa kojima sam bila oduševljena, ali ih više ne koristim jer ih je jako teško nabaviti. Uglavnom, PR od L'Oreala mi je ponudio šampon i prihvatila sam ponudu jer se ovo činilo kao dobar izazov. 



Uglavnom, zove se Fresh Dust. Ime mu je odlično, tko ga je probao shvaća da je to jako dobar opis. Koristila sam ga tako da ga dobro protresem i nasprejam na kosu. Kosa mi je nakon toga izgledala odlično, nije više bila masna (a vjerujte mi da sam mu dala sasvim solidno masnu kosu), kosa se je podigla, na korjenu je bila bujnija i deblja nego kada ju operem!

Ovaj šampon nije ostavljao nikakave bijele tragove. Činjenica je da sam plavuša, ali sam imala i crni izrast i nije se primjećivalo da sam ga koristila.

Kosu sam mogla nositi raspuštenu, a rep mi je izgledao odlično jer kosa bila sva "napuhnuta".

Uglavnom, ovo je prvi šampon za suho pranje koji mi je odgovarao. Nastaviti ću ga koristiti i dalje jer se meni kosa zamasti već drugi dan ujutro te kosu prvi dan nosim raspuštenu, a drugi podignutu u rep jer nije baš za pokazivanje. Drugi dan uvečer perem kosu, ali sada mogu drugi dan kosu nasprejati i još dobiti komplimente kako mi je kosa odlična!

Šampon za suho pranje je odličan i nastavljam ga koristiti.

Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

Nikel gel za vene i kapilare