Preskoči na glavni sadržaj

L'Oreal Mega Volume Miss Manga

Meni je ovo pretežak naziv, mega volume, miss manga, predugačko mi je, nije mi onako catchy ...

Da se uozbiljim - ovo je maskara koja ima jedan poseban feature - štapić na kojem je četkica se može zakrenuti - iskreno ne znam čemu to služi i ne znam kome bi to moglo služiti da može zakrenuti štapić, pobogu, pa svi imamo oči na prednjem dijelu glave i nisu nam sa strane da pa da nam je nespretno nanositi maskaru. Uglavnom, nije mi jasna svrha toga, ne treba mi i nije ne briga za to. Dosta o tome.

Maskara je odlična. Inače sam veliki fan L'Oreal maskara jer su najbolje drogerijske i ovo je isto jedna od najboljih. Ogroman volumen, ogromna dužina, crna boja, postojanost, uvijenost i, ukratko, odlične trepavice.



Maskara je zbilja odlična, rijetko kada postoji neka tako odlična. Ono što mi se još sviđa je sama četkica. Na vrhu su dlačice kraće, a pri kraju su veće. To mi je super zbog trepavica u unutarnjem kutu, sa tim tanjim vrhom mogu njih odlično istaknuti. Ali mi je to super i za trepavice u vanjskom kutu, jer s tanjim vrhom mogu još njih i dodatno namazati i izvući malo van za mačkasti izgled. A ta četkica mi je super i za donje trepavice. S njima uvijek vodim rat - ili se zaprljam ili ne pogodim dobro, a ovako okrenem četkicu da je vrh gore i mažem po svakoj trepavici posebno.


Čini mi se da mi je ovo postala nova omiljena maskara. Ona može sve sa trepavicama, može od njih učiniti kao da imam umjetne. Nisam uočila nikakve grudice na trepavicama ili da se nešto trusilo ispod očiju. Baš mi je odlična. Sama tekstura maskare je isto dobra - pomalo je vlažna i može se jako dobro s njom raditi. Ne suši se prebrzo, a trepavice ne izgledaju suho. Inače ne volim kad se maskara sasuši i kad se vidi ta suhoća na trepavicama, volim kad se trepavice sjaje jer onda i oči izgledaju puno bolje i veće.

BTW, neki dan sam vidjela neku novu L'Oreal maskaru sa ljubičastim čepom - zna tko nešta o tome?

* PR uzorak

Primjedbe

  1. Ja sam kupila tu maskaru sa ljubičastim čepom i odlična je! Jedino što se malo teže skida.

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Balea Q10 flasteri za podočnjake

Usporedba Chanel tekućih pudera

Trenutno u arsenalu imam sljedeće, a da je s potpisom Chanel. Točnije, Mat Lumiere u nijansi 20, Perfection Lumiere B10 i Vitalumiere Aqua B20. Sa Chanel puderima sam generalno zadovljna jer su dugotrajni, dobro se drže na masnoj koži i daju licu jako lijep izgled. No naravno, sve što je lijepo često je i skupo, pa tako i ovi puderi. Mat Lumiere od ova tri najbolje prekriva. To je dosta gust puder, dosta žute boje. Prekrivanje mu je srednje u jednom sloju, a dva sloja prekivaju sve. Za neke veće nedostatke odličan je za utapkati jer je vrlo podatan. Lako je napraviti prijelaz i sakriti sve na licu. Jednom sam prikrila krastu od velikog prišta tako da sam koristila Sephorin kist za sjenilo i odlično sam uspjela napraviti prijelaz i sakriti krastu. Nikad mi nije uzrokovao prišteve na čistom licu, ali na nečemu u toku uzorukuje probleme. Na masnoj koži je dobar, zasjajim se, ali se puder se otopi. Sve u svemu, odličan je, mat je. To je puder koji je primjereniji za večernje prilike i

L'oreal Elseve krema za kosu